بنظرتون صفر بگیرم یا یک بگیرم لباسشو

۱۰ پاسخ

من بیشتر صفر میگرم ر حالا ببینم خدا چی میخپاد

اصلا صفر نگیر

صفر تا سه ماه بگیر قشنگ تا سه ماه اندازشع

بستگی به وزنش داره اگه بالای ۳ و نیم هست یک بگیر اگه زیر ۳و نیم هست صفر...ولی صفر زیاد نگیر

صفررر حتماا حتمااا بگیر من بچه اولم سه کیلو اندی بود بهم میگفتن صفر نگیر برا بچه کوچیک میشه منم همش یک گرفتم تا دو سه ماهگی اندازه بچه نشد انقدر عصبی شدما😒

من ۰تا۳ماه گرفتم روی لباس ها نوشته ۰تا۳ماه

من هر دو گرفتم

صفر حتما بگیر

ی صفر بقیه ۱.۲

لباس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁

سوال های مرتبط

مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد