بنظرتون دوقلوها پوشک صفر لازم دارن یا یک بگیرم

۸ پاسخ

شما ی صفر بگیر برا بیمارستان اگه لازم شد اونجا یک میگیری

اگ پسرن صفر چون پسر یخورده زیرش باید راحتتر باشه بخاطر آلتش

صفر
من خواهرم با این که تک قلو بود و وزن بچه ۳/۶۰۰ بود
بازم یه بسته صفر لازمش شد
دور کمر بچه ها کوچیکه میگن

صفر بگیر

پوشک یک مارک مای بی‌بی ۲و نیم تا ۵ کیلو گرم و شامل میشه
من میگم همون یک بخر

صفر بگیر

صفر استفاده میشه

دو قلو صفر فک کنم
چون وزنشون کمع

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراس🩵 مامان مهراس🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد