شما ی صفر بگیر برا بیمارستان اگه لازم شد اونجا یک میگیری
اگ پسرن صفر چون پسر یخورده زیرش باید راحتتر باشه بخاطر آلتش
صفر
من خواهرم با این که تک قلو بود و وزن بچه ۳/۶۰۰ بود
بازم یه بسته صفر لازمش شد
دور کمر بچه ها کوچیکه میگن
صفر بگیر
پوشک یک مارک مای بیبی ۲و نیم تا ۵ کیلو گرم و شامل میشه
من میگم همون یک بخر
صفر بگیر
صفر استفاده میشه
دو قلو صفر فک کنم
چون وزنشون کمع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.