یک صفر بخر
فعلا یک نخر تا جثه اش رو ببینی
من ۰ گرفتم یعنی کوچیک میشه؟
با اجازه ی مامان گلمون که تاپیک گزاشته
😍❤️🙏
اگر دنبال مکعب اسم و اسباب بازی چوبی و با کیفیت هستین
فقط کافیه توی روبیکا ایتا یا بله پیام بدین
تا مدلهارو براتون بفرستم 😍🥰
کانال روبیکا موجوده
۰۹۳۰۰۹۸۴۴۶۶
صفر نگیر
یک دوتا بگیر
من یه بسته ۴۰ تایی سایز یک گرفتم
مناسب بچه های دو نیم کیلوعه
بنظرم بچه دیگه زیر ۲ کیلو نیم نمیشه
اگر به موقعه به دنیا بیاد
من اصلا برا دخترمصفر نگرفتم شماره یک رو هم دو بسته استفاده کردیم
یه صفر بگیر دوتا یک تا مشخص بشه بچت درشته یا ریز
منم نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.