۶ پاسخ

هیچی کم نمیشه
همچی هست
فقط گرون میشه
بفکر پول دراوردن باشیم بهتره🥺🥲

من هیچی صفر نخریدم به کارت نمیاد دو بسته سایز یک بخر دو بسته سایز دو
دو بسته سایز ۳
اینم چون دلشوره داری

سلام مامانا من ترشح سبز رنگ دارم دوروزه براچیه کسی میدونه؟؟

برا تازه میاد دنیا باید سایز چند بخریم؟

یه بسته صفر برای من تو هفته اول تموم شد
و دیگه نشد ببندم یعنی حس کردم تنگه جاش میمونه الان یک میبندم یکم ازاده ولی نه نشتی داره نه بچه اذیته

فکر نکنم
دیگه پیدا نشه مجبوریم کهنه ببندیم🤕😂

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد