چه بازی فکری خوبیه الان شوهرم براش خریده

تصویر
۱۶ پاسخ

بازی که خوبه نه واسه این سن برای ۶ماه تا ۹ ماه خوبه.حالا سرگرم میشن نه اینکه دوس نداشته باشن من که دیگه خیلی وقته جمعش کردم. برای سن بچه های ما الان پازل عالیه از ۲ قطعه شروع کنید کم کم بیشتر کنید

فکر نمیکنم این بازی فکری باشع

یواش یواش دارن به ۳ سال نزدیک میشن دست پدرش درد نکنه
ولی از الان به بعد اسباب بازی‌هایی که روی جعبه اش زده مثبت ۳ رو باید تهیه کنید

فکری نیست که. کجاش به فکر کردن نیاز داره؟

دختر منم داره ولی تکراری

خیلیم عالی دستش درد نکنه

هاکان ۷ ماهش بود اینو شوهرم خرید از ۹ ماهگی دیگه خودش بازی میکرد
این واسه سن پسر شما نیس ولی خب بازیه دیگه

ازینا دو دست پسر من داره از یسالگی باهاش فرفره بازی میکنه 😂😂😂

پسر من داشت داغون کرد

مبارک باشه چند گرفتتش اسمش چیه

تا دو روز سرگرمیه فقط. من باب تجربه گفتم

پسر منم از این داره منتها تیکه تیکه کرده

خوبه همین که سرگرم میشه عالیه بزن سایت بازی دونه کلی بازی فکری مناسب سن بچه ها هست من پازل و الگویابی سفارش دادم خیلی خوبن

فکری نیست

قیمتش چند هست منم دیدم ولی نخریدم براش

پسر منم داره سرش گرمه

سوال های مرتبط

مامان اُکتای 👦🏻 مامان اُکتای 👦🏻 ۲ سالگی