این قرص بدون کدیین هست ؟

تصویر
۶ پاسخ

وای منم وندون درد گرفتم خیلی بده دندونم کاملا سالم بوده داخلش شکسته الان درد میکنه

ن بخور من کلی ازاین خوردم برا دندون دردم

اره این سادس

اره عزیزم این بدون کدئینه

اره بخور

بدون کدیین بخور

سوال های مرتبط

مامان آریا💙 مامان آریا💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی