نگفته بودین بچه داری انقد سخته 😭

۱۵ پاسخ

آخ گفتی بچه داری یه ور آروغ گرفتن و نفخ شکم و دل دردش یه ور😑🥲

کوره لوس
بیار تا بزرگش کنم بعد ببرش
امروز زنگ زدم جواب ندادی؟
عکس ازش بگیر بفرست برام جانم درآمد براش

بیخواااااابیش امان از بیخوابی🫠🫠🫠😫😫😫😫

وای ارهههههه🥴🥴🥴🥴🤯🤯🤯🤯

واقعا سخته شب بیداری اووف

حالا اگه میگفتیم نمیخواستی بزایی مثلا🤣

هرچی باشه از حاملگی بهتره 😂

خیلی سخته بازم شکر

از رده یه سختی گذشته جانم😅🤦🏻‍♀️

😂😂😂😂👌 دقیقا به منم نگفته بودن

دقیقا😂

آخه نپرسیده بودی خخخ

🤣🤣🤣🤣

واییییی آره😅

خیلیییی...فکرشم نمیکردم اینطوری باشه😂🫴

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۵ ماهگی
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۸ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان 🤰مهدیار👶 مامان 🤰مهدیار👶 ۱۳ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۸ ماهگی