۸ پاسخ

ن بهتره تا حاملگی به دنیا بیان بهتر درست خست میشه آدم ولی بهتره

شب بیداریا ظلمه

دقیقاااا
گریه میکنه و من نمیفهمم دردشو دیوونه میشم

قوی باش دختر تازه اول راهی 😁😍

خیلییییییییی

هنوزا اول راهی خواهری ،😁. آدم هرچند خسته هم بشه ولی بچه ش یه لبخند براش میزنه یا چهره معصومشون رو میبینه خستگی ازتنش در میره

تازه داریم حالا حالا

بلههه🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان 🧸Nikan🍁🍂 مامان 🧸Nikan🍁🍂 ۶ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۵ ماهگی
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۸ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی