۱۶ پاسخ

شیرشب خیلی وقته قطعه در طول روز ۴ تا ۱۲۰ تا میخوره

شب فقط آب میدم

من بچه رو از شیر روز گرفتم یه با ر گفتم تلخه یکمی فلفل زدم شب روز نداشت دیگه نخورد هردوتا ممه رو بجای قط نکردم یکیش یه ماه قطع کردم یکیش هم یه ماه دیگه اینطوری کردم زیاد اذیت نکرد

من اصلا نمیتونم باید ۱۲روز دیگه کامل بگیرم نمی‌دونم چ جوری میخام سرگرمش کنم یا بخوابونمش وای خیلی سخته

من شیر پاستوریزه میدم خیلی وقته ک روزا اصلا نمیخوره .شبا هم تو خواب یکی دوبار تا وقتی ک فرداش بیدار شده .از وقتی ک پستونکش رو گرفتم .یه بار ساعت ۶ صبح بهش میدم

من و راضی هم هستم

و چقدر مهمه اول شیر شب رو بگیری بعد روز،چون شیر شب دندونو بشدت خراب میکنه

من فقط موقه خواب شب بهش میدم وگرنا روز اصلا نمیگه شیر ولی شب ها خاموشی بزنم گریه می کنه

منم نگرفتم هنوز البته شیر خشک میدم

من شب عمرا بدون شیر بخوابه

منممممم

من نگرفتم

من خیلی سخته

من تا ۲۲ ماهگی هم شیر روز میدادم و هم شیر شب

من

من نمیشه اصلا

سوال های مرتبط

مامان قل قلی مامان قل قلی هفته بیست‌وچهارم بارداری