ینی دارم میمیرم برای خاب

۷ پاسخ

منم خیلی خستمممم فک کن دوتا بچه دیگ هم داشته باشی کار خونه و اشپزی هم بهش اضاف کن یعنی قشنگ لهممم

کم کم عادت میکنی عزیزم

میگذره خدا بهمون قدرت و توان لازم رو میده🥰

وای سردرد

من بدتر شما خواب برام شده حسرت

عادی میشه

😢😢😢چ روزای سختی رو داریم میگذرونیم

سوال های مرتبط

مامان یلدا♥️ مامان یلدا♥️ ۶ ماهگی
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی