۳ پاسخ

ماه درده عزیزم جای نگرانی نیس

برو به دکترت سریع بگو علائم زایمان زودرسه ها برو بهش بگو بهت آمپول بده چون هفتت پایینخ

انقباض نیست ؟

سوال های مرتبط