سلام دوستان برای یوبست در بارداری چیکار باید بکنم؟

۶ پاسخ

سلام الو بخارا بخور

کیوی بخور و مایعات زیاد

من از دو هفته بعد اقدامام شروع شد
من اول اب جوش میخورم
بعد بادوم میخورم انگار بهتر شدم
در روز ۶الی۷تا میخورم

آلو فقط آلو جواب میده من همه چیزو امتحان کردم

من اقدامم ۲۰ روز یبوست داشتم هر کاری کردم رفع نشد اخر رفتم دارو خانه ی شربت داد قبل قبل خوابی فقط ی قاشق بخور خوردم همون شب ۳ بار رفتم سرویس اصلا معجزه کرد برام چون اقدام بودم پرسیدم اگه باردار باشی مشکلی نداره گفت مصرف کم مشکل نداره اگه بخای میتونم اسمشو بگم

کشمش یه مشت بخور خوبه برای من تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بردیا و آرتیا مامان بردیا و آرتیا ۸ ماهگی