برای ضعف و گرسنگی شدید اوایل بارداری چیکار باید بکنم؟

۴ پاسخ

منم همش گشنمههه

منم همینطورم
و حالت تهوع خیلی دارم ولی بالا نمیارم
چی باید بخورم ک خوب شه

خیلی حس بدیه خیلی🥲یکم هفتت بره بالا درست میشه
نون جو بگیر بخور صبحا یکم بهتر میشی

خرما، توت خشک، کشمش و چیزای کم کالری بخور. منم هفته های پایین خیلی گرسنم میشد. اگه کنترل نکنی یهو زیاد وزن اضافه میکنی و بعد از بارداری به سختی پایین میاد دیگه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری