۵ پاسخ

بستگی به نظر دکترت داره
من واژینال میذارم،جذبش بالاتره
ولی اگر مشکل خاصی ندارید همون مقعد بذارید راحتتره

معقد. تا عفونت نگیری

من پروژسترون رو از مقعد استفاده میکنم

اوکی عزیزم ممنون

مقعدب معمولا تجویز میشه

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری