۵ پاسخ

من از 2ونیم ماهگی تقریبا دارم پپتی میدم فقط وزنش رو نمودار رشد هست نرماله از اول پنج ماهگی هم غذای کمکی براش شروع کردم

هیچی آب زیاد میدادم الان دوهفته ببلاک میدم هر یه ساعتی 90 تا میخوره

من پپتی میدم روزی یه وعده الترا خارجی میدم

ببلاک کا مفورت میدم

من دادم اصلا وزن نکرد چون روزی دوبار بیشتر نمیخورد

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی
مامان محمد وزهرا مامان محمد وزهرا ۱ سالگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱ سالگی
مامان هیراب مامان هیراب ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی