دندون درست کردن در بارداری مشکل داره ؟

۶ پاسخ

من تو‌ ماه شما بودم درست کردم،کشیدم ی دندونمم،رفتم دندان پزشکی مخصوص خانم های باردار

۳ ماه دوم دکترم میگفت

میگن اون سه ماه دوم مشکلی نداره ولی باید از پزشکت نامه ببری
برا من دندون جلوییم چن روز قبل شکست ولی تحمل میکنم همینجوری تا بعد بدنیا اومدنش ببرم درست کنن

والا من باردار بودم رفتم عکس دندون گرفتم درست کردم کلی ایبوپروفن مفنامیک اسید سفیکسیم خوردم بعد که فهمیدم قلبش تشکیل شده بود

اره اون بی حسی ک‌ استفاده میشه ضرر داره من اینجوری شنیدم
از دکترم بپرس ببین نظر اون چیه

سه ماه وسط فقط میتونی

سوال های مرتبط

مامان دلیار💖 مامان دلیار💖 ۱ ماهگی
مامان دلیار💖 مامان دلیار💖 ۱ ماهگی
مامان قندعسل🙋💙 مامان قندعسل🙋💙 ۵ ماهگی
مامان گوجه سبز🤤👶🏻 مامان گوجه سبز🤤👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته شانزدهم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته دهم بارداری
مامان مامان رز❤ مامان مامان رز❤ هفته بیست‌وپنجم بارداری