فاموتیدین ضرر نداره بنظرتون ؟

۷ پاسخ

اگر واجبه بخوری دوز ۲۰ عیبی نداره من از دکتر پرسیدم

هیچ قرصی نخور فقط میتامین هابغیه ضررداره

من دکتر بهم داد فاموتیدین ۲۰

نه بخور

نه به من دکتر داده چون معدم اذیت بود

نه مجازه تو بارداری هم فاموتیدین هم پنتوپرازول

توی گوگل سرچ کن توهم فایده و ضررش رو بدونی گلم

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان عسلکم 🩷🧸🍯 مامان عسلکم 🩷🧸🍯 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهک و تو دلی مامان ماهک و تو دلی هفته یازدهم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری