۷ پاسخ

پوشک قیمت قدیم دارم
اگه خواستین داخل روبیکا پیام بدین
آیدی روبیکام
@raha1234567890000

عزیزم چن کیلوعه

نه ۶ بگیر شرتی ها جمع سفته کش نمیاد

۵خوبه واسش....پسرم وزنش خوبه لاغر نیس ۴شورتی میپوشه

ن ی سایز بزرگتر بگیر شرتی ها خیلی جمع و جور ترن

پسرمن 5ماهشه شماره 5میپوشه 😅

چرا پنج مگه ۷ ماهش نیست ۴ تا ۱۵ کیلو اندازست

سوال های مرتبط