این قرصه خانمها بخورم نصفشو

تصویر
۴ پاسخ

من دکترم یعنی دلارام سهرابی .یکبار برای سرما خورگی و کمر درد اینو بهم داد ولی گفت خیلی عادت نکن بهش و کم بخور ولی نگفت نصفش

من خوردم تا حالا

دکتر من گفت استامینوفن نخورم

اگر دکترت داده بخور

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی مامان علی ۵ ماهگی
مامان 🩵💙شاهان🩵💙 مامان 🩵💙شاهان🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری