خانوما کسی تو بارداری IUGR بوده؟؟؟؟

۹ پاسخ

دختر منم ریز بوده الان شیش ماهشه

سلام عزیزم بچت دور سر چند ب دنیا اومد

بچه بدنیا اومد خبر بده به منم گفتن عقب نگرانم

عزیزم میشه از نوشته های سونوت عکس بفرستی لطفا

شما چنده وزن بچه تون

چون به من هم گفت ولی بعضیا هفته عایی وزن اضافه میکنن و درست میشه نگران نباش

۳۵عفته چقدر بوده مگه؟

تو ان ای سیو یه خانومه نینیش بستری بود ۳۶ هفته ۱۸۰۰ طفلک خیلی اذیت میشد خیلی ریز بود بچش

الان که میتونی بر داری بچتو

سوال های مرتبط