بچه هامن دل دردکمردردشدیدپریودی دارم چکارکنم

۶ پاسخ

شیاف استفاده کنید و استراحت

استراحت کنید چون فعلا نمیدونید جفت پایینه یا هماتوم دارین یا جنین لانه گزینی محکمی نداشته کامل استراحت کنید

تهمل کن

سه ماهه اول همینجوریه فقط خونریزی نداشته باشی

من دارم لکه بینی

تا وقتى خدايى نكرده لكه بينى نداشته باشى طبيعيه
اما بازم با دكترت مشورت كن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی