بگیر بخواب مامان خانوم منم بخوابم ❤️❤️
درکت میکنم ولی اصلا جایی نگرانی ندارد ان شاء الله سالم و سلامت هر دو ما کوچولو هامونو بغل بگیریم
چرا گوشی رو بزار کنار چشماتو ببند اگه بلدی چهار قول بخون ب شکمت فوت کن
فردا برو سونو خیالت راحت شه به خودت استرس بدی سمه برات
نترس خواهر من بخواب با خیال راحت گوشی برداری دنبال این بگردی ک چی شده چرا من اینجوری شدم ک بد تر بهت استرس وارد میشه
نترس هیچی نیست من لک قرمز بعد قهوه ای دیدم رفتم سونو نینی حالش خوب بود دکتر گفت طبیعیه تو بارداری
نگران نباش میگن اگر خونریزی در حد پریودی و با درد شدید باشه خطر ناکه
اگر شیاف پروژسترون داری مقعدی بذار استراحت کن به دلت بد راه نده❤️
نترس تا چند قطره هم اگه دیدی بازم نترس بعضی ها لکه میبینن نمیترسن تو ک ی رگ خون دیدی
عکس نگرفتی
طبیعیه نترس
ب خودت استرس وارد نکن برات بده خدارو شکر کن ک داری خطر و رد میکنه نزدیک 13هفته هستی
نه عزیزم استرست بدتر از هر چیزیه
نترس طبیعیه حساس شدی اگه لکه دیدی باید بترسی
هیچی نیست اصلا نگران نباش اگه درد و انقباض نداری
نه اگه ادامه دار یا شدیدتر نشد یا دلدردی چیزی اضاف نشد مشکلی نیست
منم داشتم خودش رفع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.