آره منم گرفتم اصلا نتونستم بپوشم
چون سرهمیه اره
اره
خیلی
من گرفتم
اره کلا سرهمی همینه زود کوچیک میشه
میخام واسه دخترم بخرم از کجا خریدی عزیزم
چه گوگولی از کجا خریدی
بابا نگران نباش همین ۳ ماه هم تنش شد خوبه...برا بهار از بلوز شلوار گرم استفاده کن و پتو دور پیجشو بنداز بدنش
اره تنش کن
نمیدونم اما صبح میبینم مارک داخلش شاید زده باشع چ سایزیه
نههه من برا دخترم داخل خزه الان از دوماهگی دارم میپوشم
سایز بزرگ تر گرفته باشی نه دومین ماه بابهار ب دردش میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.