سلام براعفونت واژن چی بگیرم ک خوب بشم سوزش دارم

۴ پاسخ

من امروز رفتم آزیترومایسین ۵۰۰داد روزی یکی

دکتر برو و سر خود دارو نخور اگرچه سفیکسیم ۴۰۰ خوبه اما نمیدانم برای همه مناسبه و در ضمن تو خونه شرت نپوش شلوار ویا دامن نخی بپوش بعد سرویس هم خودتو خشک کن

منم همینجوریم می‌دونم عفونت دارم دکتر هی میگه طبیعیه 🤦خودم پماد میزنم بهتر میشم

دکتر به من سفیکسیم داده روزی یدونه اونو میخورم خوب میشم

سوال های مرتبط

مامان دیار💙ودختری💝 مامان دیار💙ودختری💝 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اسرا وتودلی🎀 مامان اسرا وتودلی🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری