امروز میرم سونو واژینال برا دیدن فولیکولا.

۴ پاسخ

انشالله که فولیکول خوبی داشته باشی

انشاالله عزیزم که فولیکول خوب داری گلم دارو چی استفاده می کنی ؟
آمپول هم میزنی

ان شاالله همه چی خوب باشه

اصلا نترس هیچی نیست اصلا احساسش نمیکنی ایشالله فولیک خوب و غالب داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ونوس مامان ونوس قصد بارداری
🌸✨🌱هانی🌱✨🌸 🌸✨🌱هانی🌱✨🌸 قصد بارداری