خانما کیا با بتا پائیین حامله بودن . ساک دیده شده؟

۵ پاسخ

نه عزیزم بتا باید بالای ۳ هزار باشه تا ساک دیده شه
حداقل بعد ۶ هفته ساک دیده میشه

مامان رزا امروز کی میری سونو ؟

عزیزم بتات رو دیدم من با ۷روز تاخیر ۲۱۶ بودم دیگ تکرارش نکردم دکترم بهم نگفت خارج رحمیه امروز میرم سونو ببینم قلبش تشکیل شده یانع

با بتا ۱۲۸ ساک بارداریم تشکیل شده بود

عزیزم ساک بارداری با سونو واژینال ۴ هفته مشخص میشه ولی شکمی هم مشخص میشه درضمن استرس بتا رو نداشته باش تا الان قشنگ رشد کرده انشالله اگ بتا بالا بره ساک بارداری هم تشکیل میشع

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری