خانما توی هفته های من چه علائمی دارین یا داشتین ؟

۸ پاسخ

هیچی به جز معده درد

هیچ علائمی جز دلدرد و سینه درد درمواقع لمس ندارم اونم گاهی
بعضی وقتا شک میکنم باردارم چون سر بارداری اولم خیلی سخت بود برام واقعا

بیزاری از غذا
تهوع خیلی کم
بی حوصلگی
جسمی هم یکم تیر کشیدن خفیف واژن و درد توی کشاله ران اونم خفیف

هیچ فقط سینه درد

سردرد تهوع بی حالی

تهوع استفراغ سرگیجه ضعف بی حالی

خستگی زیاد و کمی حالت تهوع

من هیچ علائمی نداشتم اصلا

سوال های مرتبط

مامان 💙علیسان💙 مامان 💙علیسان💙 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته نهم بارداری
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری