۴ پاسخ

بستگی ب خودش داره کلا روش بی آل دبلیو یا همون غذای انگشتی از ابتدای ۶ ماهه

من نون میدم دستشون
موز و خرما هم شوهرم با دست میده خودشون میکنن با لثه هاشون

من دارم میدم بهشون بهشون . من قل دختر میشینه فقط 😒

بده از6ماهکی بعضیا میدن والا من وقتی میدم همه له می‌کنه رو زمین فقط نان انگشتی میدم😂

سوال های مرتبط

مامان 🎀🧸Tida🧸🎀 مامان 🎀🧸Tida🧸🎀 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی