بچها فقط کسایی که پرینالوژی هستن سونو داپلر میگیرن؟

۴ پاسخ

نه سنوگرافی هام میگیرن

من دوقلو بودم برام دالپر نوشت بیزون انجام دادم

پزشک من پریناتولوژیست هست و پیش خودش داپلر انجام دادم. فکر کنم بیرون هم انجام میدن

هم انتی هم آنومالی دیدم توی سونو ها داپلر هم نوشته بود گفتن برای انجام کاملش انجام میشه سونو داپلر هم اینی که میگی نمیدونم چیه

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۵ ماهگی
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی