نه سنوگرافی هام میگیرن
من دوقلو بودم برام دالپر نوشت بیزون انجام دادم
پزشک من پریناتولوژیست هست و پیش خودش داپلر انجام دادم. فکر کنم بیرون هم انجام میدن
هم انتی هم آنومالی دیدم توی سونو ها داپلر هم نوشته بود گفتن برای انجام کاملش انجام میشه سونو داپلر هم اینی که میگی نمیدونم چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.