۴ پاسخ

همون برند سرلاک نستله و ماجان

من سرلاک فقط تو شیرش میریزم اونم سرلاک برنج نستله

من سرلاک حریره بادوم گرفتم خوب بود

من سرلاک گندم و موز گرفتم خیلی خوشمزس

سوال های مرتبط