چیکار کنم برای رفلاکس بچم
دارو چی میدید خوبه

۶ پاسخ

عزیزم دکترباید داروبهت بده سرخود چیزی بهش ندی

فاموتیدین میدم ولی هیچی ب هیچی

فاموتیدین

امپرازول و دومپریدون

من نکسیوم و فاموتیدین میدم اما همچنان بالا میاره

امپرازول که اصلا تاثیری نداشت وهمچنان درگیرم با خس خس

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۱ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۱۶ ماهگی
مامان آقا پسر🩵 مامان آقا پسر🩵 ۱۵ ماهگی
مامان هامین 😍🫶🏻 مامان هامین 😍🫶🏻 ۶ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی