۸ پاسخ

من فعلا دارم استفاده میکنم تمام ادویه ها حتی زعفرون ولی کم میزنم عزیزم

منم مرغ زعفرونی میخورم ولی مقدار زعفرونش کمه
اصن ویارم مرغ زعفرونیه😁

نزن عزیزم

خودشم هنوز ۵ هفته تی خدایی نکرده لب مرزه فعلا
بنظرم نزن

اون غذایی ک میپزی حتما گرمه و با دارچین بیشتر میچسبه ولی گرم‌تر میشه
اصلا استفاده نکن

اره فکنم میشه من ک همش میزنم
فلفلم میزنم ولی هر کدوم یکمی
اصلا نمیتونم بدون اینا😂

گرمیش خیلی زیاده

دارچین دهانه رحم رو باز می‌کنه باز خودت میدونی

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه مامان هدیه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری