۷ پاسخ

اره بابا

بهتره نریزی

منم میخورم هام تو غذا هم دمنوش

آره بابا من حتی دمنوش هم میخورم کم
تو قیمه هم چوب دارچین میریزم

اره بابا از یه ذره دارچین قرار بود بچه سقط شه که راحت میرفتن سقط میکردن

یه ذره توی غذا که طوری نیست دمنوش بده و مصرف هر روز

اره بریز یکم طوری نی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وسوم بارداری