۱۲ پاسخ

اخه شام خونه مادرشوهرمم هعی میگن بخور توام دیگه شورشو درآوردی 🤣

بچه ها بخورم یا نه بالاخره

اخر فهمیدم بخورم یا نخورم

نخوررر

چی مشکلی نیس دارچین؟

آره بابا مشکلی نیست

ما یه فامیل داریم میگه من نه واسه قلب رفتم نه ساک بارداری میگه فقط کلا غربالگری اول و رفتم🤣

غربالگری اول و کیا رفتن؟

آدامس دارچینی هم امروز خوردم استرس دارم

نه در حد نوک قاشق غذاخوری

سلام نه

در حد غذا اشکال نداره اگه زیاد نرختی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان هناس مامان هناس هفته هفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری