۴ پاسخ

توی فرنی من میپزم حتی موز رو

فکر کنم باید بخار پز کنی بعد بریزی

من رنده میکنم فقط تا زمانیکه ب قوام بیاد پخته میشه دیگه

من میریزم تو فرنیش اب بیشتر میریزم میپزه

سوال های مرتبط

مامان صدرا جانم مامان صدرا جانم ۹ ماهگی
مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌وسوم بارداری