بنظرتون آخری یعنی کمرنگ شده؟؟؟ یا نه هنوز پررنگه؟؟

تصویر
۹ پاسخ

خوشگلم شما که اقدام کردی با کیت وقتی همش پررنگ شد همشو اقدام داشتی عزیزم؟

چرا باز نمیشه برا من🥲

عزیزم میشه بیام دایرکتتون چند تا سوال دارم منم کیت زدم بلد نیستم بفرستم ببینین 🥲

بعد پریود باید چند روز بعد از کیت استفاده کنی

انشالله این ماه بی بی چک مثبتتو بزاری

دومی سومی از بالا پررنگه

همش مثل همه

این ماه بارداری دیگه خواهر 💥😍

بنظرم تخمک گذاریت دومی و سومی بوده

سوال های مرتبط

مامان مَهواونَجوا مامان مَهواونَجوا هفته بیست‌وهشتم بارداری