چای خوردن در بارداری ضرر داره یانه

۶ پاسخ

اره گلم عالیه بخور هم برا گوارش خوبه هم حالت تهوع هم برا زیبایی و قلب جنین خوبه

من نمیخورم اگه بخورم دمنوش به فقط

نه عزیزم فقط زیاد نخور که شنیدم دماغه جنین و بزرگ میکنه

کلا مصرف کافیین باید محدود بشه چای و قهوه
چای کمرنگ بخور روزی یکی دوتا نهایت

نه گلم زیاد پرنگ نباشه فقط کم بخور

👀👀👀

سوال های مرتبط

مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان نی نی گل مامان نی نی گل روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان باران و سامی مامان باران و سامی هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری