۲ پاسخ

من زیر شکمم درد داشتم ببشتر سر سونو گفت جون سر بچه پایینه واس همون

😂😂دیگه از این ب بعد همه جات درد میگیره عادیه منم بودم گفت عادیه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فسقل مامان مامان فسقل روزهای ابتدایی تولد