۴ پاسخ

بیزاکودیل عالی بود برا من

بیزاکودیل

چهارشیره هر۸ساعت یه قاشق بخوری برای رفع یبوست عالیه

شیاف گلیسرین اصولا استفاده می کنند

سوال های مرتبط

مامان سید محمدرضا مامان سید محمدرضا ۴ ماهگی
مامان مهلا💞🎀🧚‍♀️ مامان مهلا💞🎀🧚‍♀️ ۵ ماهگی