من اینو فهمیدم زایمان درکل سختی های خودشو داره هیچکدومش اونقدام راحت وبی درد سرنیست
سزارین✌🏻
من اولی طبیعی بود دومی خودم رفتم سز به نظرم سز خیلی بهتربود بااینکه بدون دردم نبود ولی طبیعی رو دوس ندارم
من سز شدم با اینک بعدش درد داره و نمیتونی راحت بچتو بغل کنی ولی بنظرم راحت تره نسبت ب طبیعی😶
جفتش عوارض داره خودت تحقیق کن ببین عوارض کدومو میتونی بپذیری
والا من طبیعی رفتم اول بعد بردنم اتاق عمل ، چیه بخدا طبیعی ، انقدر معاینه میکنن پدر ادمو درمیارن تا بچه بدنیا بیاد ، از اون برش و بخیه هم ک خداروشکر نرسیدم بهش دیگه نگم .
من هم طبیعی شدم هم سزارین یعنی هرچقدر درد بکشی فقذ طبیعی زایمان کنی بهترین زایمانه طبیعی
سزارین
گزینه سه سزارین😆
دییییییز گزینه ۲😂✌🏻
دیونه ای معلومهههه که سزارین😂🙁
خوشمزه
چند هفته بهت نوبت داده؟
بستگی ته بدن خودت داره من طبق چیزی که از مادرم دیدم دوتا زایمان طبیعی داشت بدون هیچ عوارضی و بعد یه روز سرپا شد اما زایمان سوم ک سزارین بود خیلی اذیت شد و هنوز بعد 7سال کمردرد داره و دوران نقاهتش بیشتر بود مامانم به من پیشنهاد کرد برم طبیعی چون میگن بیشتر ادم به نوع زایمان مادرش بستگی داره خودش چجوری باشه
من کلا با عوارض و همه چی میتونم کنار بیام به جز درد زایمان طبیعی ،از سزارین راضیم
سزارین
تا ابد سزارین✌️صلوات
😂😂😂😂بین دوکزینه واقعن موندم
قطعا سزارین با اینکه چند سال ورزش میکنم ولی از طبیعی میترسم
گزینه ی ۱۲
سزارین
یا سزارین یا سزارین انتخااب دیگه ای نداریم🤤
سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.