۲۳ پاسخ

من اینو فهمیدم زایمان درکل سختی های خودشو داره هیچکدومش اونقدام راحت وبی درد سرنیست

سزارین✌🏻

من اولی طبیعی بود دومی خودم رفتم سز به نظرم سز خیلی بهتربود بااینکه بدون دردم نبود ولی طبیعی رو دوس ندارم

من سز شدم با اینک بعدش درد داره و نمیتونی راحت بچتو بغل کنی ولی بنظرم راحت تره نسبت ب طبیعی😶

جفتش عوارض داره خودت تحقیق کن ببین عوارض کدومو میتونی بپذیری

والا من طبیعی رفتم اول بعد بردنم اتاق عمل ، چیه بخدا طبیعی ، انقدر معاینه میکنن پدر ادمو درمیارن تا بچه بدنیا بیاد ، از اون برش و بخیه هم ک خداروشکر نرسیدم بهش دیگه نگم .

من هم طبیعی شدم هم سزارین یعنی هرچقدر درد بکشی فقذ طبیعی زایمان کنی بهترین زایمانه طبیعی

سزارین

گزینه سه سزارین😆

دییییییز گزینه ۲😂✌🏻

دیونه ای معلومهههه که سزارین😂🙁

خوشمزه

چند هفته بهت نوبت داده؟

بستگی ته بدن خودت داره من طبق چیزی که از مادرم دیدم دوتا زایمان طبیعی داشت بدون هیچ عوارضی و بعد یه روز سرپا شد اما زایمان سوم ک سزارین بود خیلی اذیت شد و هنوز بعد 7سال کمردرد داره و دوران نقاهتش بیشتر بود مامانم به من پیشنهاد کرد برم طبیعی چون میگن بیشتر ادم به نوع زایمان مادرش بستگی داره خودش چجوری باشه

من کلا با عوارض و همه چی میتونم کنار بیام به جز درد زایمان طبیعی ،از سزارین راضیم

سزارین

تا ابد سزارین✌️صلوات

😂😂😂😂بین دوکزینه واقعن موندم

قطعا سزارین با اینکه چند سال ورزش میکنم ولی از طبیعی میترسم

گزینه ی ۱۲

سزارین

یا سزارین یا سزارین انتخااب دیگه ای نداریم🤤

سزارین

سوال های مرتبط