۱۱ پاسخ

به خاطره نمکه نمک رو کم کن پیاده روی کن خوب میشی

دکترتون کیه؟

نی نیت دخمله

فقط صبحگاهی داری یا تو کل روزه ؟
ورمات دوطرفه س یا یک طرفه؟

دختر داری

نمک نخور

منم یکم ورم‌کردم از الان، نمک هم استفاده ندارم مگر تپی غذا، فکرکنم باید یکم پیاده روی کنیم

فشار خودنتو چک کن

ن اصلا ربطی ب جنسیت نداره نمک کم بخور

منم بچم دختره الان همش بهم میگن ورم کردی🤦🏻‍♀️ میگن بخاطر مصرف نمکه باید خیلی کمش کنیم

نی نیت دختره؟

سوال های مرتبط

مامان رادین و جوجه 🐣 مامان رادین و جوجه 🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری