سلام مامانا‌میگم من کمرم مث درد پریودی دردمیکن طبیعی بنظرتون؟

۴ پاسخ

اره استراحت کن

بنظرمن هرمشکلی داری به دکترت بگی خیلی بهتره

اگر فقط درده معمولی اره طبیعیه
سعی کن انروز بیشتر استراحت کنی

اگه انقباض هم داری برو دکتر

سوال های مرتبط