سلام خانما میگم سزارین ک معاینه لگنی نداره؟؟

۶ پاسخ

من نامه سزارین داد دکتر بهم ولی رفتم بستری شدم گفتن باید ۳تا ماما تایید کنن معاینه کردن خیلی درد کشیدم واقعا سخت بود

نه عزیز

من زودتر از موعد کیسه ابم پاره شد معاینم کردن خیلیم درد داشت😭😶

ن معاینه نداره نامه دکتر میبری بستری میشی یشب روزبعدعمل

نه نداره ولی منو کردن

والا منم همین سوالو پرسیدم گفتن اگه زودتر از نوبتی ک بهت داده دردت بگیره چرا معاینه میکنن ولی اگه روز نوبتت بری واسه زایمان نه

سوال های مرتبط

مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی