۴ پاسخ

ایزی کول و کیدزی کولیک استفاده کردم خوب بودن

من استفاده میکنم خوبه

فعلا زود نیست برا قطره زیر یکماهه

واسه دختر من که اثر نداشت حتی انگاری کولیکش رو بدتر میکرد

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی