۳۴ پاسخ

عزیزم یا بهداشت اشتباه کرد یا تو متوجه نشدی چون وزن الانش نصبت به سنش
نرماله اما اگه اون ماهی که بردی وزن اضافه نکن بهش میگن استپ وزنی و اون باید پیگیری بشه که دلیلش چی بوده واگه وزن اضافه کرده دیگه مشکلی نمیمونه

وزنش خوبه بهداشت خیلی چرت و پرت میگه من بچم دنیا اومدنی ۳کیلو بود الان ک ۶ماهشع ۶کیلو نیمه
۴ماهگی باید دو برابر وزن تولد باشه

خوش بحالت به من ۷ ماهس ۶۵۰۰ بهداشت گفت نرماله😑

والا دختر منم عین بچه شما
دکتر دعوام کرد گف چخبره ۷ تا ۸ وزن ۶ ماهگیه
هر دکتری ی چیز میگه
جثه ی آدما باهم فرق داره اصلا نشین غصه نخور وزنش عالیه

دختر من صماهگی7/100بود تازه از نمودارم بالاتر بود گوش نده به بهداشت

دختر من صماهگی7/100بود تازه از نمودارم بالاتر بود گوش نده به بهداشت

والا خیلیم خوبه دختر من تولد 3300 بود 4ماهگی 7 کیلو دکتر و بهداشت هر دوتا گفتن خوبه

وااا دیگ میخواستی چند باشه😐به حرف بهداشت اهمیت نده به منم گفت کمه وزنش ولی برام مهم نی بچه خودش کم کم رشد میکنه

چون تو دوماه یک کیلو اضافه کرده حتما به خاطر اون گفته

اولا ک خیلی خوبه چقدر مزخرفن بعضیا دختر من۷۸۰۰بود اصلا نگران نباش من از۴ماه ونیمگیش غذا میدم بش

بهداشت اشتباهه
۳ بود چهارماهگی هم۷

کی گفته کمه وزنش خیلی هم خوبه اصلا به حرف بهداشت نکن فقط همیشه الکی نگرانی درست میکنن تو بچت ۷۲۰۰ گفتن کمه بچه من ۷۷۰۰ میگن اضافه وزن داره من که همیشه باهاشون دعوام میشه بس که بی سوادن

دختر من چهارماهگی ۶۵۰۰ بود شش ماهگی بردم ۷۷۵۰ بود وزن تولدشم ۲۵۰۰

احتمالا گفته اضافه داره متوجه نشدی اخه کجاش کمه من وزن تولدش 3200بود چهارماهگی 6300که بهم گفت لاغره ومن شروع کردم شیرخشک الان خوب شده

بیین تو واسه چی ناراحتی پسر من که وضعش بدتره که تولدش ۳۲۰۰ بود الان ۶۱۰۰ 🫠🫠🫠🫠😢😢😢😢😢

وا من دخترم تولد ۳۸۰۰ بود دوماهگی ۵۲۰۰ دکتر گفت خوبه پس من چی بگم 🤔 این دکتر ها چرا اینجورین
چند روز دیگه واکسن چهار ماهگی هست خدا کنه بچه ام وزنش خوب باشه

ماشالو که وزنش خوبه کجاش کمه

ببخشیدا ولی اشتباه گفته بهت. وزن اش خیلی هم خوبه.
منم دیروز بردم بهم اشتباه گفتن طاقت نیاوردم رفتم دکتر پ اونجا قد و وزن گرفت گفت خیلی هم 8خوبه .

عزیزم برا من ۶ ماهش داره تموم میشه ، ۷/۳۰۰ هست
نرماله

من دخترم چند روز دیگه میشه۵ماه دیروز بردم واکسن ۴ماهگی زدم ۷۲۰۰بود وزنش بهداشت گفت خوبه

وزن تولد بچه من 3.50 بود الان 7300 هستش دکتر گفت خوبه خیلی توپول نیست اما وزن مناسبی داره

وا خیلی هم خوبه وزنش پسر منم ۴ ماهگی ۷۳۰۰ هس

ماشالله خوبه
دخترم تولد3.100بود 2ماهگی شد 4.500

ببین اینطوری بهت بگم بی شعور ترین و بی سواد ترین و بی شخصیت ترین ادما پرسنل بهداشت هستن
وزن گیری بچه هر ماه بین ششصد تا نهصد گرم هست بالغ بر این وزن پر خوری محسوب میشه پایینتر کم خوری
زمانیکه دندون دربیارن یا مریض باشن از حداقل هم کمتر اضاف میکنن پس بیخودی به حرف این احمقا گوش نکن

اووو مزخرف میگن توجه نکن 😐وزنش اوکیه
ماشالله خوب وزن گرفته نگران نباش

وااااا چه دکتر و بهداشت احمقی بودن وزن بچت عالیه دیگه گلم. بچه من بدنیا اومد3150بود 4ماهگی 7بود 6ماهگی8700بود الانم 13

عزیزم پسر من بدو تولد ۲۵۵۰بود ۴ماهگی ۶۵۰۰بود هم دکتر هم بهداشت گفتن عالیه رو نموداره نمی‌فهمم برای تو که عالیه چرا اینجوری گفت

بهداشت چرت و پرت زیاد میگه نمودارشو نگاه کن از نمودار بالاتره
من دخترم 3300 دنیا اومد دوماهگی 5600 بود دیروز بردمش 7300 بود بهداشت گفت اضافه وزن داره🤣

ن خیلیم خوبه اصلا گوش نده

3200بود وزن تولدش چهار ماهگی خیلی کم وزن اضافه کرد 7300شده گفت کم اومده جلو

سلام عزیزم من پسرم ب دنیا اومدنی ۳۱۰۰ بود چهار ماهگی ۷۲۰۰ بود بهداشت گفت خوبه وزنش نگران نباش عزیزم ولی اگر دلت اروم نیست ببر متخصص ولی ب نظرم خوبه وزنش

چی والا خیلی خوبه چطور گفته کمه من دخترم به دنیا اومد ۲۹۰۰ بود الان ۵۸۰۰

بهداشت واقعا مزخرف زیاد میگع... خیلی هم عالیه...

وا خوبه که
منم وزن پسرم ۴ ماهگی ۶۹۰۰ بود
وزن تولدش ۲۹۰۰ بود

سوال های مرتبط