۴ پاسخ

حوصله. بچه نداررررم

با گریه می‌گذرانیم

من ویار اصلا نذاشتم اما هماتوم داشتم ک سخت بود نباید کاری میکردم از بغل گرفتن بچم تا کارای خونه

با سختی خیلی شدید میگذرونیم

سوال های مرتبط

مامان محمد و هانا.🤰 مامان محمد و هانا.🤰 هفته هفتم بارداری