وای دوتا پسرام یکی کوچیکه بزرگه ومیزنه هرچی میگیم نزن گناه داره کارخوبی نیست گوش نمیده منم موندم چکارکنم
بچه آشنا هست دوست خانوادگی. این حرفها را زدم ولی اصلا فایده نداره انگار تازه بیشتر هم انجامش میده
بهش میگم نباید بزنی زدن کار خوبی نیست
اگر دیدم گوش نکرد دوباره زدم دخترم و از پیشش دور میکنم این برا غریبه
فامیل باشه دیگه یه سره میگم زدن خوب نیست اگه بزنی نمیزارم باهم بازی کنیدا
اروم میگم نه نباید بزنی و بچه مو برمیدارم دور میکنم. بستگی کی باشه البته اگه خانواده باشه میگم نه ما نباید همو بزنیم بازی کنیم و یکم باهاشون بازی میکنم . ولی غریبه باشه دورش میکنم
چون هنوز درکی ندارن دعوانمیکنم
فقط میرم دستشو میگیرم میگم بازی این مدلی نیست
شما باهم دوستین
بهم دست بدین
آشتی کنین بازی کنین
وگرنه تنهامیمونین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.