۹ پاسخ

منم خیلی حالت تهوع زیاده چیزی نمی تونم بخورم تواین ماه ۲ کیلوم نیم کم کردم همش فقط با سروم یکم خوبم اینم بعدش دوباره شروع میشه قرصاشو هم خوردم فایده نداره .منم حالم بد تر شماس

من چندروز خوبم چن روز داغون. امروز داغونم

منم اینجوریم هرچی میخورم بالا میارم سرم میزنم ولی فقط به روز اثر می‌کنه پس فردا میرم بهداشت باز دعوام می‌کنه که لاغر شدی خدایا من به جهنم این بچه با چی میخاد جون بگیره 🥺

روزی دوتا دمیترون بخور دیگه برات الان مجازه این گریه و عصبانیت بدتره

عزیزم سخته من ک هنوزباهامه امیدوارم ازتوتموم شه

کاش من حامله بشم همون حالت تهوع داشته باشم
احتمالا ویتامین بی بدنت کمه

من از الان دارم پدرم درومده همراه با سوزش معده

آخ آخ بگردمت الهی درست میشه

منم همینطور 😩

سوال های مرتبط

مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین هفته سیزدهم بارداری