خانما تو۱۶هفته آزمایش چیه که باید بدیم؟

۶ پاسخ

من پونزده هفته برام آزمایش نوشت
نمیدونم برای چیه ولی فک کنم هورمون و ایناس

ازمایش غربالگری دوم
برا منم تو همین انجام شد اسمشم آلفا فیتو پروتیین بود

ازمایش چی

غربالگری دوم

آزمایش سلامت جنین و استخون بندی جنین

۱۸هفته فکرکنم باید انومالی بدی

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری