من که کلا یبوست دارم انقدی که چیزای ملین میخورم تا روزی یه بار کار کنه اصلا بارداری بهم نساخته🤣🤣 والا بخدا نصف فکروخیالم سر بارداری بخاطر همین یبوست هستش 🤣🤣
من نداشتم ولی دکترم ی شربت داده برای یبوست گفته سه قاشق بخوری حله ولی هرموقع ی قاشق میخورم ازش همش دسشویی ام اگ کارتون رو راه میندازه عکسشو بدم بگیرین
پر تغال بخور بعد هر وعده اوکی میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.